Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План работы метадычнага фарміравання класных кіраўнікоў на 2018/2019 навучальны год

Дата: 10 апреля 2019 в 11:22, Обновлено 10 апреля 2019 в 11:26

План работы метадычнага фарміравання класных кіраўнікоў

 на 2018/2019 навучальны год

Зацверджана на пасяджэнні

метадычнага савета

пратакол №       03.09.2018

Кіраўнік:

Базык Аксана Віктараўна,

настаўнік пачатковых класаў

Занятак 1

Дата  правядзення:  30.08.2018

Форма правядзення: інструктыўна-    метадычная нарада

Тэма: Нарматыўна-прававая і плануючая дакументацыя класнага кіраўніка ў 2018/2019 навучальным годзе

Мэта: вывучэнне нарматыўных прававых дакументаў і плануючай дакументацыі                        

  І. Тэарэтычны  блок :   

       1. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі выхаваўчай, ідэалагічнай  і сацыяльнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе”:  нарматыўна-прававое, навукова-метадычнае і кадравае забеспячэнне ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі.

                                 Грыбоўская Н.М., дырэктар

      2. Метадычныя рэкамендыцыі аб правядзенні інфармацыйных і класных гадзін ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі.

Гаштольд І.Б., класны кіраўнік 2 класа

      3. Метадычныя рэкамендацыі па прымяненню крытэрыяў і паказчыкаў эфектыўнасці ідэалагічнай і выхаваўчай работы з навучэнцамі ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі.

Базык А.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

     4. Метадычныя рэкамендацыі  па правядзенню ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі 1 верасня першага ўрока і мерапрыемстваў, прысвечаных Дню ведаў.

Віршыч Н.М., класны кіраўнік 6 класа

ІІ. Практычны блок

1. Выпрацоўка рэкамендацый.

ІІІ. Рэфлексія

  

Спіс літаратуры:

  1. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі выхаваўчай, ідэалагічнай і сыцыяльнай  работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе”.

2.  Метадычныя рэкамендацыі  па правядзенню ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі 1 верасня першага ўрока і мерапрыемстваў, прысвечаных Дню ведаў.

Занятак 2

                                                  Дата правядзення:  14.12.2018

                                                 Форма правядзення: абмен вопытам

Тэма: Арганізацыя сістэмы работы класнага кіраўніка па грамадзянскаму і патрыятычнаму выхаванню – прыярытэтная задача сацыяльнай, выхаваўчай і ідэалагічнай работы.

Мэта: удасканаленне форм і метадаў дзейнасці класнага кіраўніка па арганізацыі работы грамадзянскага і патрыятычнага выхавання дзяцей.

    І.Тэарэтычны блок : 

1. Асноўныя накірункі работы класнага кіраўніка па грамадзянскаму і патрыятычнаму выхаванню навучэнцаў.

Латарэвіч Л.Э., класны кіраўнік 8 класа

                   

2. Сістэма работы класнага кіраўніка па ўключэнню навучэнцаў у сацыяльную дзейнасць з мэтай фарміравання актыўнай грамадзянскай пазіцыі і атрымання вопыту канструктыўнага рашэння сацыяльных праблем.

Віршыч Н.М., класны кіраўнік 6 класа

3. Арганізацыя і правядзенне сацыяльна значных культурных мерапрыемстваў, накіраваных на захаванне гісторыка-культурнага наследдзя, выхаванне любові да Айчыны, а таксама падтрымку творчых ініцыятыў дзяцей і моладзі.

                         Базык А.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

                                

     

ІІ. Практычны блок:

1. Наведванне выхаваўчага мерапрыемства па грамадзянска-патрыятычнаму выхаванню ў 9 класе.

Кульніс С.М., класны кіраўнік 9 класа

ІІІ. Рэфлексія

Спіс літаратуры:

1. Арлова, Г. П. Народная педагогіка як сродак выхавання вучняў / Г. П. Арлова. – Мн., 2009. – 283 с.

2.Богданович, О. Н. Воспитательная деятельность в общеобразовательных учреждениях / О. Н. Богданович. – Мозырь: Белый ветер, 2008. – 165 с.

3. Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь “Асаблівасці арганізацыі выхаваўчай, ідэалагічнай і сыцыяльнай  работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2018/2019 навучальным годзе”.

4. Рэкамендацыі па выкарыстанню дзяржаўнай сімволікі ва ўстановах адукацыі.

4. Праграма бесперыпыннага выхавання дзяцей і навучэнскай моладзі ў Рэспубліцы Беларусь на 2016 – 2020 гг.

Занятак 3

                                                   Дата правядзення:  19.04.2019

                                                   Форма правядзення: семінар-практыкум

Тэма: Выхаванне школьнікаў: кампетэнтнасны падыход.

Мэта: удасканаленне прафесійнага майстэрства класнага кіраўніка па пытанню  выхавання навучэнцаў на аснове матывацыйнага і дзейнаснага кампанентаў кампетэнтнаснага падыходу.

І. Тэарэтычны  блок : 

1. Мэтавы, змястоўны, аператыўна-дзейнасны кампаненты выхавання школьнікаў з улікам кампетэнтнаснага падыходу.

                            Чакавая А.Л., класны кіраўнік 3 класа

2. Сістэма работы па выхаванню малодшых школьнікаў на кампетэнтнаснай аснове.  

Гаштольд І.Б., класны кіраўнік 2 класа

3. Педагагічныя сродкі фарміравання ў навучэнцаў сацыяльна значных матываў і ўключэнне іх у практычную дзейнасць розных накірункаў.   

Сільвановіч А.А., класны кіраўнік 5 класа

ІІ. Практычны  блок:

1. Наведванне выхаваўчага марапрыемтва  ў 1 класе.

Дмухоўская А.В., класны кіраўнік 1 класа

ІІІ. Рэфлексія

Спіс літаратуры:

1. Глинский, А. А. Реализация компетентностного подхода в образовательном процессе / А. А. Глинский // Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа. – 2014. - № 6. – С. 12 – 21.

2.   Концепция непрерывного воспитания детей и учащейся молодежи // нарматыўных дакументаў Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь. – 2015. - № 19. – С. 3 – 41.

3. Хуторской, А. В. Компетентностный подход в обучении : науч.-мет. Пособие. – М. : Эйдос : Изд-во Ин-та образования человека, 2013. – 73 с.

4. Чумакова, С. П. Теоретические основы воспитания младших школьников / С. П. Чумакова. – 2-е изд., испр. – Могилев : Могилев. гос. ун-т им. А. А. Кулешова, 2017. – 200 с.

Занятак 4

                                                    Датаправядзення:  17.05.2019

                                                    Форма правядзення: метадычны дыялог 

Тэма: Аналіз работы метадычнага фарміравання і вызначэнне шляхоў павышэння эфектыўнасці яго дзейнасці

Мэта: аналіз эфектыўнасці работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў у 2018/2019 навучальным годзе

І. Тэарэтычны блок: 

     1.  Аналіз работы метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў за 2018/ 2019 навучальны год і вызначэнне напрамкаў   метадычнай   работы  ў   2019/2020 навучальным годзе.

Базык А.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў                    

ІІ. Практычны  блок:

1. Прэзентацыя  работ па самаадукацыі.

                                                                                     

ІІІ. Рэфлексія

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.